سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

  • ۰
  • ۰

خوندن این مصاحبه ها فقط قلب ما طرفدارها درد میگره که واقعا حیف آریان بود که به این زودی بره کنار .همیشه با اهنگ های شما خاطرات خوبی داشتم و هیچ وقت فراموش نمیکنم همین الان که دارم این پیغام رو مینویسم اشک تو چشمام جمع میشه چون دلم براتون تنگ میشه دلم برای کنسرت ها که گل من رو همراهی کنیم با شما با بگید ای بی تو تنهام ما طرفدار ها هم شروع کنیم به جیغ کشیدن این حس ها دیگه تکرار نمیشه و همیشه تو خاطرها میمونه.دلم برای اهنگ پرواز تنگ میشه که قبلش میگفتین 1،2،3 میگیم شما ها جیغ بکشید .


دلم برای تک تک لحظه های آریان تنگ میشه .امیدوارم تک تک اعضای دوست داشتنی آریان که الان هر کدوم دارن کار مستقل خودشون رو انجام میدن موفق باشند.الان یکدفع یاد کنسرت کرمان افتادم یادش بخیر چه حال و هوایی داشت یادتونه سر اهنگ گل من همه موبایل ها رو گرفتن بالا ،یا اتفاق های جالی و خنده دار دیگه که سقف یه قسمت خراب شد

اینو بدونید چند سال هم بگذره ما شما ها رو فراموش نمیکنم و همیشه به یادتون هستیم و هیچ هیچ کسی جای شما ها رو نمی تونه بگیره به هیچ عنوان . مرسی که توی این چند سال خاطرهای خوبی برامون ساختین. دوستون دارم همیشه و هیچ وقت فراموشتون نمیکنم

  • ۹۳/۱۱/۲۷
  • vvc ccx

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی