سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

  • ۰
  • ۰

آقای پهلوان شما خیلی بزرگوار هستین که با وجود مشکلات زیادی که تو همه این سالها باهاش روبه رو بودین، ایستادین، اشک های رو گونه ها رو پاک و دل ها رو از شادی پر کردین. من به شخصه خوشحال هستم که با آریان آشنا شدم و خاطراتی رو که با آریان و با اعضای دوست داشتنیش دارم تا همیشه در قلبم نگه خواهم داشت و به همه تصمیماتی که از طرف اعضای آریان گرفته میشه احترام میگذارم چون با شناختی که تو این سالها پیدا کردم مطمئن هستم که بهترین تصمیم گرفته میشه و این رو هم مطمئنم که اگرچه آلبوم پنجم سر موقع منتشر نشد ولی با استقبال بالایی رو به رو میشه چرا که سبک آریان تکرار نشدنیه و دوستداران و طرفداران این سبک کاری به گذشت زمان و این جور بحثای مشابه ندارن و آریان و آثارش اونقدر براشون با ارزش هستش که این انتظار طولانی برای انتشار آلبوم رو با جون و دل خریدن...

  • ۹۳/۱۱/۲۷
  • vvc ccx

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی