سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

سیاوش قمیشی تهران

  • ۰
  • ۰

ده روزی از اعلام خبر انتشار قریب الوقوع آلبوم پنجم آریان با نام « خداحافظ» می گذرد. در این مدت به دنبال علی پهلوان بودیم تا بتوانیم درباره آلبوم جدید با او صحبت کنیم. علی پهلوان که این روزها در استرالیا کار و زندگی می کند، در گیر و دار جنجال ها و حاشیه های آریان، سکوت اختیار کرد و هیچ موضعی علیه طرفین نگرفت. همین مساله، اهمیت این گفت و گو را بیشتر هم می کند.


 با او در چند بخش صحبت کردیم هم درباره آلبوم جدید، هم درباره حاشیه ها و هم درباره زندگی امروزش در استرالیا. اما بخش ویژه این گفت و گو، جایی است که او وقتی از شاد کردن مردم طی این سالها سخن می گوید و بغض می کند؛ بغضی که در میان کلمات پیدا نیست... خدا را شکر خبر رسیده که کار آلبوم نهایی شده و قرار است ان شاء الله قبل از عید آلبوم خداحافظ آریان منتشر شود آلبوم پنجم آریان بعد از دو سال بلاتکلیفی به دلیل مجوز نگرفتن از دفتر موسیقی و حاشیه هایی که خبر دارید، قرار بود بعد از محرم و صفر امسال از طرف ترانه شرقی منتشر شود که متاسفانه نشد. ظاهرا آقای رجب پور تصمیم گرفته که آلبوم را اسفندماه منتشر کند که خیلی امیدواریم این اتفاق بیفتد.

  • ۹۳/۱۱/۲۷
  • vvc ccx

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی